среда, 3 апреля 2013 г.

Модуль 9



Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Порадились, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;  
 Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
Створитили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Внесли зміни в план вивчення теми;
Оцінили, чого  навчилися;
Вибрали інструктивні матеріали для навчального проекту;

Вибрали ключове запитання тренінгу

•Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий